• TEORÍA DEL CONOCIMIENTO

    RÁBADE, SERGIO AKAL, S.A. EDICIONES Ref. 9788446005506 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Estudio del hecho del conocimiento a partir del análisis de sus caracteres fenomenológicos. Tras ello, cuatro planteamientos fundamentales del conocimiento: el experiencial, el trascendental, el social y el linguístico, con especial atención al cuerpo y al lenguaje. Se da también tratamiento específ...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 340 gr
    Disponible en breu
    16,80 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-460-0550-6
    • Data d'edició : 01/11/1995
    • Any Edició : 1995
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : RÁBADE, SERGIO
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : TRACTATUS PHILOSOPHIAE
    • Nº de col·lecció : 5
    Estudio del hecho del conocimiento a partir del análisis de sus caracteres fenomenológicos. Tras ello, cuatro planteamientos fundamentales del conocimiento: el experiencial, el trascendental, el social y el linguístico, con especial atención al cuerpo y al lenguaje. Se da también tratamiento específico a temas de especial relevancia, por ejemplo, objetividad y verdad, los criterios, los límites del conocer, la irracionalidad, etc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.