• TEORÍA Y TERAPIA DE LAS NEUROSIS

    INICIACIÓN A LA LOGOTERAPIA Y AL ANÁLISIS EXISTENCIAL

    FRANKL, VIKTOR EMIL HERDER PSICOLOGIA - HISTORIA PSICOLOGIA Ref. 9788425417689 Ver otros productos del mismo autor
    En esta obra el autor presenta una teoría de las neurosis que por razones de sistema se distinguen en somatógenas, psicógenas, sociógenas y noógenas. En realidad sólo se dan casos mixtos. Pero en último término todas provienen de una profunda falta de sentido. La logoterapia apunta directamente a es...
    Dimensions: 216 x 141 x 15 cm Pes: 380 gr
    Disponible en breu
    15,63 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-254-1768-9
    • Data d'edició : 01/04/1992
    • Any Edició : 1992
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : FRANKL, VIKTOR EMIL
    • Traductors : RUIZ-GARRIDO, CONSTANTINO
    • Nº de pàgines : 296
    En esta obra el autor presenta una teoría de las neurosis que por razones de sistema se distinguen en somatógenas, psicógenas, sociógenas y noógenas. En realidad sólo se dan casos mixtos. Pero en último término todas provienen de una profunda falta de sentido. La logoterapia apunta directamente a esta raíz del mal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.