• APRENDER A FLUIR

    CSIKSZENTMIHALYI, MIHALY KAIROS PSICOLOGIA - HISTORIA PSICOLOGIA Ref. 9788472454125 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este ameno libro, verdadera obra maestra de la llamada ?psicología del día a día?, el autor del best-seller mundial Fluir (Flow) nos reta a vivir una vida mejor, más sana y más feliz.
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    9,02 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-7245-412-5
    • Data d'edició : 01/06/1998
    • Any Edició : 1998
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CSIKSZENTMIHALYI, MIHALY
    • Traductors : COLODRÓN GÓMEZ, ALFONSO
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : PSICOLOGÍA
    En este ameno libro, verdadera obra maestra de la llamada ?psicología del día a día?, el autor del best-seller mundial Fluir (Flow) nos reta a vivir una vida mejor, más sana y más feliz.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.