• LA TERCERA MUERTE DE DIOS

    GLUCKSMANN, ANDRÉ KAIROS Ref. 9788472454965 Ver otros productos del mismo autor
    La primera vez Dios muere en la cruz. La segunda, en los libros, con Marx y Nietzsche. ¿Y la tercera? ¿Por qué se ha convertido Europa en el único continente de ateos del mundo? ¿Por qué en el resto del planeta se masacra tan alegremente en nombre del Ser supremo? ¿Por qué estas dos cuestiones no se...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La primera vez Dios muere en la cruz. La segunda, en los libros, con Marx y Nietzsche. ¿Y la tercera? ¿Por qué se ha convertido Europa en el único continente de ateos del mundo? ¿Por qué en el resto del planeta se masacra tan alegremente en nombre del Ser supremo? ¿Por qué estas dos cuestiones no se resuelven en una? El eminente filósofo Glucksman aporta las respuestas a estos interrogantes con una brillantez y una perspicacia poco habituales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.