• EL SISTEMA DE LOS OBJETOS

    BAUDRILLARD, JEAN SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, Ref. 9789682303470 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Gracias a la colusión del individuo con el sistema, el hombre que se enajena en la producción se recupera a sí mismo en la adquisición; y en la tenencia renovada de objetos el hombre se siente sobrevivir ante la repetida mortalidad de los objetos-signos.
    Ancho: 105 cm Largo: 180 cm Pes: 250 gr
    Descatalogat
    10,85 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-968-23-0347-0
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any Edició : 2007
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BAUDRILLARD, JEAN
    • Traductors : GONZÁLEZ ARAMBURU, FRANCISCO
    • Ilustradors : HERNÁNDEZ, ANHELO
    • Nº de pàgines : 237
    • Col·lecció : TEORÍA
    Gracias a la colusión del individuo con el sistema, el hombre que se enajena en la producción se recupera a sí mismo en la adquisición; y en la tenencia renovada de objetos el hombre se siente sobrevivir ante la repetida mortalidad de los objetos-signos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.