• PROTOHISTORIA. PUEBLOS Y CULTURAS EN EL MEDITERRÁNEO ENTRE LOS SIGLOS XIV Y II A

    MUNILLA CABRILLANA, GLÒRIA/GRACIA ALONSO, FRANCISCO UNIVERSITAT DE BARCELONA Ref. 9788483384589 Ver otros productos del mismo autor
    El Mediterráneo es el crisol de las estructuras políticas y sociales que constituyen el núcleo fundamental de nuestra cultura, a partir de su papel como vertebrador de la relación entre hombres e ideas asociadas a las migraciones y los intercambios comerciales. El libro plantea el estudio del proces...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    33,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El Mediterráneo es el crisol de las estructuras políticas y sociales que constituyen el núcleo fundamental de nuestra cultura, a partir de su papel como vertebrador de la relación entre hombres e ideas asociadas a las migraciones y los intercambios comerciales. El libro plantea el estudio del proceso de formación y posterior desarrollo de los sistemas sociales en el área del Mediterráneo entre los siglos XIV y II a.C., centrándose especialmente en los aspectos económicos, sociales e ideológicos como rasgos básicos para analizar las características de las comunidades micénica, ugarítica, de los pueblos del mar, fenicias, tartésicas, etruscas e ibéricas, así como también las repercusiones del proceso colonial griego en el Mediterráneo centro-occidental.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.