• INTRODUCCIÓN A LA TEORÍA DE JUEGOS

    DAVIS, MORTON D. ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420679051 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Hace unos cincuenta años, el matemático John con Neumann y el economista Oskar Morgenstern comprobaron que «los problemas clásicos del comportamiento económico se hacen estrictamente idénticos a las nociones matemáticas de determinados juegos de estrategia». El resultado de esa investigación desembo...
    Dimensions: 200 x 135 x 15 cm Pes: 285 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Hace unos cincuenta años, el matemático John con Neumann y el economista Oskar Morgenstern comprobaron que «los problemas clásicos del comportamiento económico se hacen estrictamente idénticos a las nociones matemáticas de determinados juegos de estrategia». El resultado de esa investigación desembocó en la creación de la teoría de juegos. Desde entonces, esta nueva disciplina ha encontrado aplicación en campos tan diversos como la designación de jurados, la distribución de tanques en una batalla o la formación de coaliciones políticas; su enfoque resulta adecuado para cualquier situación en la que existan intereses encontrados y, por tanto, la posibilidad de cooperar o competir.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.