• GUIDE BONNES PETITES TABLES DU GUIDE MICHELIN FRANCE 2012

    VARIOS AUTORES MICHELIN GEOGRAFIA VIATGES Ref. 9782067169463 Ver otros productos del mismo autor
    Incluye 630 restaurantes franceses seleccionados por los inspectores de La guía MICHELIN para degustar una cocina de calidad a un precio moderado.Todos los restaurantes recomendados en esta guía proponen una comida completa (entrada, plato principal y postre) a un máximo de 29 ? en provincias (33 ? ...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Incluye 630 restaurantes franceses seleccionados por los inspectores de La guía MICHELIN para degustar una cocina de calidad a un precio moderado.
    Todos los restaurantes recomendados en esta guía proponen una comida completa (entrada, plato principal y postre) a un máximo de 29 ? en provincias (33 ? los fines de semana) y 35 ? en París. Cada uno de ellos se presenta con un texto descriptivo que incorpora multitud de informaciones prácticas: datos de contacto, tipo de cocina, ambiente, decoración?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.