• PUENTES PARA UNA EXPOSICIÓN

    ZARAGOZA 2008

    AGUILÓ, MIGUEL ABADIA GEOGRAFIA VIATGES Ref. 9788496775329 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este libro el autor hace un completo estudio de los tres puentes construidos para la Exposición Universal de Zaragoza 2008: el puente Pabellón, el puente del tercer Milenio y la pasarela Manterola o del Voluntariado. El estudio se completa con un somero análisis de los demás puentes y pasarelas c...
    Dimensions: 245 x 185 x 15 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    21,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    En este libro el autor hace un completo estudio de los tres puentes construidos para la Exposición Universal de Zaragoza 2008: el puente Pabellón, el puente del tercer Milenio y la pasarela Manterola o del Voluntariado. El estudio se completa con un somero análisis de los demás puentes y pasarelas construidos con motivo de la Exposición, pero no ligados físicamente a ella, para terminar con un repaso de los grandes puentes ya existentes en Zaragoza.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.