• SHIVA, EL DIOS DE LOS MIL NOMBRES. SÍMBOLOS, MITOS, TRADICIÓN Y CULTO

    GALLUD JARDIEL, ENRIQUE MIRAGUANO Ref. 9788478132331 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este libro se explican y divulgan todos los aspectos fundamentales de la figura del dios Shiva (el principio destructor y renovador de la trimûrti o trinidad hindú, junto con Brahmâ, el dios creador, y Vishnu, el dios protector), y de su culto en la India, mediante un estudio realizado desde dive...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    17,43 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    En este libro se explican y divulgan todos los aspectos fundamentales de la figura del dios Shiva (el principio destructor y renovador de la trimûrti o trinidad hindú, junto con Brahmâ, el dios creador, y Vishnu, el dios protector), y de su culto en la India, mediante un estudio realizado desde diversos puntos de vista: teológico, mitológico, literario, simbólico, artístico y sociológico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.