• EL HINDUISMO

    BIARDEAU, MADELEINE KAIROS Ref. 9788472455900 Ver otros productos del mismo autor
    Una soberbia y apasionante iniciación al hinduismo, que incluye un profundo estudio de la función de los brahmanes, las cuatro metas del hombre según el dharma, el juego de las cosmogonías y los amores divinos, además de explorar el contenido de las grandes epopeyas e interrogarse a un tiempo por el...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    15,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Una soberbia y apasionante iniciación al hinduismo, que incluye un profundo estudio de la función de los brahmanes, las cuatro metas del hombre según el dharma, el juego de las cosmogonías y los amores divinos, además de explorar el contenido de las grandes epopeyas e interrogarse a un tiempo por el futuro del hinduismo. Un libro único en su género de lectura imprescindible para quienes deseen conocer los fundamentos de la civilización hindú.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.