• FRANCO Y EL EJE ROMA-BERLÍN-TOKIO

    UNA ALIANZA NO FIRMADA

    WINGEATE PIKE, DAVID ALIANZA EDITORIAL HISTÒRIA Ref. 9788420683164 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Situado en el marco de los grandes acontecimientos que se sucedieron tanto en Europa como en el resto del mundo durante el período comprendido entre 1939 y 1945, Franco y el Eje Roma-Berlín-Tokio proporciona una revisión sistemática de la prensa franquista en las cuatro vertientes ?eclesiástica, mil...
    Dimensions: 230 x 155 x 25 cm Pes: 520 gr
    Disponible en breu
    30,10 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Situado en el marco de los grandes acontecimientos que se sucedieron tanto en Europa como en el resto del mundo durante el período comprendido entre 1939 y 1945, Franco y el Eje Roma-Berlín-Tokio proporciona una revisión sistemática de la prensa franquista en las cuatro vertientes ?eclesiástica, militar, monárquica y falangista? en las que se plasmaron las manifestaciones de lo que por entonces era un régimen totalitario. Y lo que revela la prensa franquista es que los deseos de que el Eje ganase la guerra no se desvanecieron hasta el final del conflicto.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.