• MESOPOTAMIA

    ROUX, GEORGES AKAL, S.A. EDICIONES HISTÒRIA Ref. 9788476001745 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Una obra general e imprescindible, tanto para los especialistas en Antiguo Oriente como para el público interesado en conocer los orígenes históricos y culturales de la civilización occidental.
    Ancho: 135 cm Largo: 220 cm Pes: 610 gr
    Disponible en breu
    39,60 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-7600-174-5
    • Data d'edició : 01/10/1990
    • Any Edició : 1990
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ROUX, GEORGES
    • Traductors : BERMEJO BARRERA, JOSÉ CARLOS
    • Nº de pàgines : 496
    • Col·lecció : UNIVERSITARIA
    • Nº de col·lecció : 102
    Una obra general e imprescindible, tanto para los especialistas en Antiguo Oriente como para el público interesado en conocer los orígenes históricos y culturales de la civilización occidental.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.