• EL MUNDO MEDITERRÁNEO EN LA EDAD ANTIGUA. III. LA FORMACIÓN DEL IMPERIO ROMANO

    GRIMAL, PIERRE SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, HISTÒRIA Ref. 9788432301681 Ver otros productos del mismo autor
    Esta Historia universal SIGLO XXI, preparada y editada inicialmente por Fischer Verlag (Alemania), sigue un nuevo concepto: exponer la totalidad de los acontecimientos del mundo, dar todo su valor a la historia de los países y pueblos de Asia, África y América. Resalta la cultura y la economía como ...
    Ancho: 105 cm Largo: 180 cm Pes: 220 gr
    Descatalogat
    13,52 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • Data d'edició : 01/02/1973
    • Any Edició : 1973
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GRIMAL, PIERRE
    • Traductors : GERHARD, CARLOS
    • Ilustradors : SILVA, JULIO
    • Nº de pàgines : 361
    Esta Historia universal SIGLO XXI, preparada y editada inicialmente por Fischer Verlag (Alemania), sigue un nuevo concepto: exponer la totalidad de los acontecimientos del mundo, dar todo su valor a la historia de los países y pueblos de Asia, África y América. Resalta la cultura y la economía como fuerzas que condicionan la historia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.