• LA EVOLUCIÓN DE LA AGRICULTURA EN ESPAÑA (1940-1990)

    NAREDO PÉREZ, J. M UNIVERSIDAD DE GRANADA HISTÒRIA Ref. 9788433821867 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este volumen incluye la reedición del libro de 1971, que analiza los mecanismos que originaron la crisis de la agricultura tradicional en la década de los sesenta y sus consecuencias. Este trabajo se completa con otros posteriores del autor, que prolongan la citada ?evolución? hasta el presente, a l...
    Ancho: 120 cm Largo: 190 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,02 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Este volumen incluye la reedición del libro de 1971, que analiza los mecanismos que originaron la crisis de la agricultura tradicional en la década de los sesenta y sus consecuencias. Este trabajo se completa con otros posteriores del autor, que prolongan la citada ?evolución? hasta el presente, a la vez que enriquecen su contenido al interpretarla desde enfoques diferentes.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.