• PLATÓN, LAS PALABRAS Y LOS MITOS

    ¿CÓMO Y POR QUÉ PLATÓN DIO NOMBRE AL MITO?

    BRISSON, LUC ABADA Ref. 9788496258396 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La oposición platónica entre mýthos y lógos y la especialización del sentido de mýthos, cuya transliteración iba a dar mito en español, no se debe al azar: es la consecuencia de la definitiva sustitución de la oralidad por la escritura, como modo de transmisión de los mensajes, que iba a tener lugar...
    Dimensions: 200 x 140 x 16 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    19,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    La oposición platónica entre mýthos y lógos y la especialización del sentido de mýthos, cuya transliteración iba a dar mito en español, no se debe al azar: es la consecuencia de la definitiva sustitución de la oralidad por la escritura, como modo de transmisión de los mensajes, que iba a tener lugar en la Grecia antigua. Brisson nos ofrece una investigación lexicográfica a la vez que etnológica y filosófica de primer orden.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.