• INTRODUCCIÓ A LA RECERCA EN TOPONÍMIA I ANTROPONÍMIA

    AMIGÓ I ANGLÈS, RAMON ABADIA DE MONTSERRAT Ref. 9788484150756 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Els passos principals que s?han de fer per obtenir i preservar el tresor considerable de llenguatge que reté la memòria de la gent, gràcies a la manera de designar les terres de la ruralia i els indrets dels nuclis urbans, i el que conserven els papers antics de cada localitat.
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    10,30 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8415-075-6
    • Data d'edició : 01/04/1999
    • Any Edició : 1999
    • Idioma : Catalán
    • Autors : AMIGÓ I ANGLÈS, RAMON
    • Nº de pàgines : 232
    • Col·lecció : BIBLIOTECA SERRA D'OR
    • Nº de col·lecció : 222
    Els passos principals que s?han de fer per obtenir i preservar el tresor considerable de llenguatge que reté la memòria de la gent, gràcies a la manera de designar les terres de la ruralia i els indrets dels nuclis urbans, i el que conserven els papers antics de cada localitat.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.