• INTERCULTURALITAT. BASES ANTROPOLÒGIQUES, SOCIALS I POLÍTIQUES

    PORTIC LITERATURA GENERAL Ref. 9788473066457 Ver otros productos de la misma colección
    Des de fa alguns anys, la paraula interculturalitat s’ha utilitzat per a identificar una forma d’entendre les relacions entre diversos grups culturals i/o ètnics des de la qual se subratlla la importància de la comunicació i les connexio
    Dimensions: 24 x 155 x 235 cm Pes: 320 gr
    Disponible en breu
    16,60 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-7306-645-7
    • Data d'edició : 01/06/2003
    • Any Edició : 2003
    • Idioma : Catalán
    • Nº de pàgines : 168
    • Col·lecció : BIBLIOTECA OBERTA
    • Nº de col·lecció : 1
    Des de fa alguns anys, la paraula interculturalitat s’ha utilitzat per a identificar una forma d’entendre les relacions entre diversos grups culturals i/o ètnics des de la qual se subratlla la importància de la comunicació i les connexio

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.