• LA MORT D'IVAN ILITX - LA SONATA A KREUTZER

    DESTINO LITERATURA GENERAL Ref. 9788497100724 Ver otros productos de la misma colección
    Tres anys separen La mort d'Ivan Ilitx (1886) de La sonata a Kreutzer (1889), dues narracions que s'incriuen en l'última etapa creativa de Tolstoi, immediatament posterior a la publicació d'Anna Karènina. La mort d'Ivan Ilitx (segons Vladimir Nabokov, "la troballa més artística, més perfecta i més s...
    Dimensions: 12 x 105 x 160 cm Pes: 246 gr
    Disponible en breu
    17,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Tres anys separen La mort d'Ivan Ilitx (1886) de La sonata a Kreutzer (1889), dues narracions que s'incriuen en l'última etapa creativa de Tolstoi, immediatament posterior a la publicació d'Anna Karènina. La mort d'Ivan Ilitx (segons Vladimir Nabokov, "la troballa més artística, més perfecta i més sofisticada de Tolstoi") ens presenta un funcionari gris que sucumbeix a la malaltia i a la desesperació de morir. La sonata a Kreutzer, per la seva banda, és una història tràgica que ens acara a la vivència del matrimoni com a presó.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.