• LA PROFECÍA DE BABILONIA

    GREG DINALLO/TIM LAHAYE MARTINEZ ROCA LITERATURA GENERAL Ref. 9788427031999 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Michael Murphy, un profesor universitario especializado en profecías bíblicas y apasionado de la arqueología de campo, se expone a todo tipo de peligros para localizar y autentificar artefactos. Su último e increíble descubrimiento le llevará de sus tranquilas excavaciones y aulas a tener que enfren...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 271 gr
    Disponible en breu
    8,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Michael Murphy, un profesor universitario especializado en profecías bíblicas y apasionado de la arqueología de campo, se expone a todo tipo de peligros para localizar y autentificar artefactos. Su último e increíble descubrimiento le llevará de sus tranquilas excavaciones y aulas a tener que enfrentarse con la peor de las fuerzas del mal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.