• LA LEY DE MURPHY DEL AMOR

    ARTHUR BLOCH TEMAS DE HOY Ref. 9788484605751 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El rey del pesimismo ataca de nuevo y esta vez para... ¡hablar del amor! Desde el momento del flechazo o la cita a ciegas, hombres y mujeres viven como en una nube, encantados con su pareja, sin saber que las cosas irán, SIN LUGAR A DUDAS, de mal en peor.
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 100 gr
    Disponible en breu
    5,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-8460-575-1
    • Data d'edició : 01/02/2007
    • Any Edició : 2007
    • Autors : ARTHUR BLOCH
    • Nº de pàgines : 144
    • Col·lecció : DIVERSOS
    El rey del pesimismo ataca de nuevo y esta vez para... ¡hablar del amor! Desde el momento del flechazo o la cita a ciegas, hombres y mujeres viven como en una nube, encantados con su pareja, sin saber que las cosas irán, SIN LUGAR A DUDAS, de mal en peor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.