• RELATOS POPULARES DEL MUNDO

    MIGUEL DÍEZ RODRÍGUEZ (ED.) AUSTRAL LITERATURA GENERAL Ref. 9788467026481 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este volumen reúne ciento un relatos de todo el mundo, desde los fantásticos relatos sobre la creación, pasando por mitos, leyendas, romances y fábulas, hasta los cuentos costumbristas más famosos. Una selección que ofrece una buena muestra del poder de la imaginación popular y de cómo ésta se ha id...
    Ancho: 125 cm Largo: 190 cm Pes: 603 gr
    Disponible en breu
    12,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Este volumen reúne ciento un relatos de todo el mundo, desde los fantásticos relatos sobre la creación, pasando por mitos, leyendas, romances y fábulas, hasta los cuentos costumbristas más famosos. Una selección que ofrece una buena muestra del poder de la imaginación popular y de cómo ésta se ha ido manifestando a lo largo del tiempo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.