• EL GRAN LIBRO DE LAS IMÁGENES Y LAS PALABRAS

    KÖNNECKE, OLE ALBERDANIA,SL Ref. 9788498682519 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    En este libro se muestra casi todo el mundo infantil en dibujos y en palabras: la casa con sus habitaciones y todas las cosas que contienen; el jardín y el mundo exterior con sus coches, aviones y barcos; la naturaleza con sus plantas y animales, incluso la música, el deporte, juegos y muchas cosas ...
    Ancho: 260 cm Largo: 340 cm Pes: 716 gr
    Disponible en breu
    13,80 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    En este libro se muestra casi todo el mundo infantil en dibujos y en palabras: la casa con sus habitaciones y todas las cosas que contienen; el jardín y el mundo exterior con sus coches, aviones y barcos; la naturaleza con sus plantas y animales, incluso la música, el deporte, juegos y muchas cosas más con las que inventar tus propios cuentos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.