• UN TEOREMA EN LA BIBLIOTECA

    REAL SOCIEDAD MATEMÁTICA ESPAÑOLA ANAYA - GRUPO ANAYA Ref. 9788466785211 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este volumen recoge los doce relatos cortos que han sido finalistas o ganadores del Concurso de Relatos Cortos RSME-ANAYA 2007, organizado por la Real Sociedad Matemática Española.Este libro y el concurso literario que lo ha originado no hacen más que dar continuación a la profunda relación que exis...
    Dimensions: 225 x 130 x 18 cm Pes: 394 gr
    Disponible en breu
    9,40 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Este volumen recoge los doce relatos cortos que han sido finalistas o ganadores del Concurso de Relatos Cortos RSME-ANAYA 2007, organizado por la Real Sociedad Matemática Española.
    Este libro y el concurso literario que lo ha originado no hacen más que dar continuación a la profunda relación que existe, e inevitablemente existirá siempre, entre las matemáticas y la literatura, como han puesto de manifiesto escritores como J.L. Borges, L. Carroll, P. Neruda o Italo Calvino.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.