• LA MUJER EN LA HISTORIA

    VEGA, EULALIA DE ANAYA - GRUPO ANAYA Ref. 9788420744889 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro nos muestra la evolución del papel desempeñado por la mujer, tanto en el hogar como en la economía y el trabajo, de forma paralela a las transformaciones sociales, políticas y económicas que se dieron en Europa desde la época medieval hasta nuestros días. La actividad de mujeres de todas ...
    Dimensions: 190 x 135 x 7 cm Pes: 157 gr
    Disponible en breu
    9,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Este libro nos muestra la evolución del papel desempeñado por la mujer, tanto en el hogar como en la economía y el trabajo, de forma paralela a las transformaciones sociales, políticas y económicas que se dieron en Europa desde la época medieval hasta nuestros días. La actividad de mujeres de todas las clases sociales es seguida en esta obra, que intenta recuperar la historia de las mujeres, habitualmente ausente de la historia tradicional, para así lograr una visión más rica y plural de nuestro pasado.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.