• SPIROU Y FANTASIO Nº06: 1956-1958

    FRANQUIN PLANETA-DE AGOSTINI LITERATURA INFANTIL JUVENIL Ref. 9788467407525 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Sexto volumen de la edición completa de las aventuras de Spirou y Fantasio realizadas por el inigualable Franquin. En este caso, se recogen las historietas dibujadas por el artista entre los años 1958 y 1960: El prisionero de los 7 budas (1958), El pánico llegó por teléfono (1959), Z como Zorglup (1...
    Ancho: 190 cm Largo: 240 cm Pes: 730 gr
    Disponible en breu
    13,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Sexto volumen de la edición completa de las aventuras de Spirou y Fantasio realizadas por el inigualable Franquin. En este caso, se recogen las historietas dibujadas por el artista entre los años 1958 y 1960: El prisionero de los 7 budas (1958), El pánico llegó por teléfono (1959), Z como Zorglup (1959-1960), El retorno de Z (1960).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.