• ¡YO ME ENCARGO!

    MIURA, TARO EDICIONES LA FRAGATINA LITERATURA INFANTIL JUVENIL Ref. 9788416226252 Ver otros productos del mismo autor
    No hay nada como el trabajo en grupo para realizar tareas difíciles en las que cada uno desempeña un papel igual de importante. Un claro ejemplo de esta cooperación diaria está en los vehículos usados en las labores de construcción, una metáfora cercana que utiliza el galardonado Taro Miura para inc...
    Dimensions: 160 x 160 x 12 cm Pes: 400 gr
    Disponible en breu
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : CARTONÉ
    No hay nada como el trabajo en grupo para realizar tareas difíciles en las que cada uno desempeña un papel igual de importante. Un claro ejemplo de esta cooperación diaria está en los vehículos usados en las labores de construcción, una metáfora cercana que utiliza el galardonado Taro Miura para inculcar en los niños pequeños estos valores en un libro circular y colorista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.