• TEORÍA DE LA NARRATIVA

    (UNA INTRODUCCIÓN A LA NARRATOLOGÍA)

    BAL, MIEKE CATEDRA Ref. 9788437605043 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    La presente obra aspira a convertirse en un instrumento imprescindible para quienes desean profundizar en el estudio y análisis de los textos narrativos. Como punto de partida, se distinguen tres conceptos: el «texto», en el que un agente narra una historia; la «historia», determinada presentación d...
    Dimensions: 210 x 135 x 10 cm Pes: 181 gr
    Disponible en breu
    15,75 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-376-0504-3
    • Data d'edició : 01/11/2006
    • Any Edició : 2006
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BAL, MIEKE
    • Nº de pàgines : 168
    • Col·lecció : CRÍTICA Y ESTUDIOS LITERARIOS
    La presente obra aspira a convertirse en un instrumento imprescindible para quienes desean profundizar en el estudio y análisis de los textos narrativos. Como punto de partida, se distinguen tres conceptos: el «texto», en el que un agente narra una historia; la «historia», determinada presentación de una fábula; la «fábula»: secuencia lógica y cronológica de acontecimientos. Las leyes internas de cada uno de estos niveles, y su relación mutua, se ilustran con numerosos casos prácticos. La gran claridad de la autora y la rigurosa articulación de la exposición hacen de este breve pero denso estudio una pieza clave en la moderna aproximación a la narrativa: la «narratología».

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.