• L'ERA DE LA HIPERMEMÒRIA

    REVISIONISME I FALSIFICACIÓ HISTÒRICA

    YESTE PIQUER, ELENA PAGES EDITORS LITERATURA Ref. 9788497799935 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Aquest és un assaig sobre la història i la memòria. Un assaig sobre la història com a relat. Sobre les interpretacions i les revisions del passat i sobre les seves falsificacions, abusos i negacions. Tot és relat i relat és la història, la memòria. Però el relat històric té uns límits, més enllà del...
    Dimensions: 210 x 135 x 7 cm Pes: 158 gr
    Disponible en breu
    13,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Aquest és un assaig sobre la història i la memòria. Un assaig sobre la història com a relat. Sobre les interpretacions i les revisions del passat i sobre les seves falsificacions, abusos i negacions. Tot és relat i relat és la història, la memòria. Però el relat històric té uns límits, més enllà dels quals la història deixa de ser història. Són els límits del revisionisme, del negacionisme, en un present on tot és relat, memòria. Hipermemòria.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.