• EL DIA QUE VAIG PERDRE LA INSPIRACIÓ

    TORRES, ESTANISLAU P´TITS PAPIERS LITERATURA Ref. 9788479356620 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El dia que vaig perdre la inspiració també és el títol del primer conte que figura en aquest llibre. El darrer és "El Tim". En total són vint-i-cinc contes (o, si es vol, vint-i-cinc narracions curtes) molt breus en general, molt esquemàtics, en què el diàleg és el rei i en què, malgrat una aparent ...
    Dimensions: 210 x 135 x 7 cm Pes: 159 gr
    Disponible en breu
    7,21 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El dia que vaig perdre la inspiració també és el títol del primer conte que figura en aquest llibre. El darrer és "El Tim". En total són vint-i-cinc contes (o, si es vol, vint-i-cinc narracions curtes) molt breus en general, molt esquemàtics, en què el diàleg és el rei i en què, malgrat una aparent superficialitat, sovint es detecta una gran dosi d'humanitat, de vegades malèvola ironia i, fins i tot, cosa ben poc habitual en l'autor, unes pinzellades de discret erotisme.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.