• PRAGMÁTICA DE LA COMUNICACIÓN LITERARIA

    DIJK, TEUN A. VON/MAYORAL, JOSÉ ANTONIO (COMP.) ARCO LIBROS LITERATURA Ref. 9788476350126 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Índice: Nota preliminar: José Antonio Mayoral. I. La literatura en el marco de la teoría de los actos de habla. Richard Ohmann: «Los actos del habla y la definición de literatura». Richard Ohmann: «El habla, la literatura y el espacio que media entre ambas». Samuel R. Levin: «Consideraciones sobre q...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Pes: 265 gr
    Disponible en breu
    9,32 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Índice: Nota preliminar: José Antonio Mayoral. I. La literatura en el marco de la teoría de los actos de habla. Richard Ohmann: «Los actos del habla y la definición de literatura». Richard Ohmann: «El habla, la literatura y el espacio que media entre ambas». Samuel R. Levin: «Consideraciones sobre qué tipo de acto de habla es un poema». José Domínguez Caparrós: «Literatura y actos de lenguaje». II. La literatura en el marco de la teoría de la comunicación. Roland Posner: «Comunicación poética versus lenguaje literario, o la falacia lingüística en la Poética». Úrsula Oomen: «Sobre algunos elementos de la comunicación poética». Fernando Lázaro Carreter: «La literatura como fenómeno comunicativo». Teun A. Van Dijk: «La pragmática de la comunicación literaria». Siegfried J. Schmidt: «La comunicación literaria». III. Selección bibliográfica: José Antonio Mayoral.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.