• TRÍPTICO DE PRAGA

    URZIDIL, JOHANNES PRE-TEXTOS LITERATURA Ref. 9788481911268 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Claudio Magris ha escrito sobre esta obra obra: "En la encantadora Tríptico de Praga (1960) de Johannes Urzidil, Praga se convierte de nuevo en la capital espiritual de la Mitteleuropa; esa Praga de las cien torres, la ciudad de las pesadillas de Strobl, del Golem, de los fantasmas de Meyrink, Kubin...
    Ancho: 130 cm Largo: 190 cm Pes: 299 gr
    Disponible en breu
    13,22 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Claudio Magris ha escrito sobre esta obra obra: "En la encantadora Tríptico de Praga (1960) de Johannes Urzidil, Praga se convierte de nuevo en la capital espiritual de la Mitteleuropa; esa Praga de las cien torres, la ciudad de las pesadillas de Strobl, del Golem, de los fantasmas de Meyrink, Kubin y Kafka, del pathos religioso de Max Brod y las desviaciones de Rilke, esa ciudad donde la muerte de la Mitteleuropa se convirtió en una metáfora creativa, en una transformación, en unos valores nuevos y duraderos. Urzidil es uno de los hijos más concienciados de esta cultura, en la que se mezcló lo antiguo con las formas de expresión revolucionarias..."

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.