• TEORÍA DEL POEMA EN PROSA

    UTRERA TORREMOCHE, MARÍA VICTORIA UNIVERSIDAD DE SEVILLA Ref. 9788447205394 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El poema en prosa durante los siglos XIX y XX requiere un estudio que lo enlace con la teoría de los géneros literarios, cuestión abordada en este libro en el contexto prerromántico y atendiendo al especial hibridismo que ello conlleva.
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 750 gr
    Disponible en breu
    18,03 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    • ISBN : 978-84-472-0539-4
    • Data d'edició : 01/01/1999
    • Any Edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : UTRERA TORREMOCHE, MARÍA VICTORIA
    • Nº de pàgines : 400
    • Col·lecció : SERIE LINGÜÍSTICA
    • Nº de col·lecció : 12
    El poema en prosa durante los siglos XIX y XX requiere un estudio que lo enlace con la teoría de los géneros literarios, cuestión abordada en este libro en el contexto prerromántico y atendiendo al especial hibridismo que ello conlleva.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.