• EL CARTERO SIEMPRE LLAMA DOS VECES

    JAMES M. CAIN BOOKET Ref. 9788408060390 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Cora se desquitó de una vida de humillaciones casándose con Nick, pero la llegada de Frank a la fonda propiedad del matrimonio, aviva las ganas de liberarse de su marido. Los amantes idean un «accidente» para que Nick muera. Pero las cosas no son tan sencillas: la cantidad de intereses creados en el...
    Ancho: 115 cm Largo: 180 cm Pes: 120 gr
    Disponible en breu
    6,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    Cora se desquitó de una vida de humillaciones casándose con Nick, pero la llegada de Frank a la fonda propiedad del matrimonio, aviva las ganas de liberarse de su marido. Los amantes idean un «accidente» para que Nick muera. Pero las cosas no son tan sencillas: la cantidad de intereses creados en el caso golpea y debilita la confianza mutua de la flamante pareja.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.