• LE RESTAURANT DE L'AMOUR RETROUVÉ

    OGAWA ITO PICQUIER Ref. 9782809710724 Ver otros productos del mismo autor
    En rentrant du travail, Rinco retrouve son appartement complètement vide. Son petit ami est parti et a tout emporté. Sous le choc, elle perd la parole et décide de retourner dans son village natal. Elle y ouvre un restaurant dont la particularité est de ne servir qu'un couvert par jour, et de concev...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    11,36 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-2-8097-1072-4
    • Encuadernació : BUTXACA
    • Data d'edició : 03/03/2015
    • Idioma : Francés
    • Autors : OGAWA ITO
    • Traductors : MYRIAM DARTOIS-AKO
    • Nº de pàgines : 0
    • Any Edició : 0
    En rentrant du travail, Rinco retrouve son appartement complètement vide. Son petit ami est parti et a tout emporté. Sous le choc, elle perd la parole et décide de retourner dans son village natal. Elle y ouvre un restaurant dont la particularité est de ne servir qu'un couvert par jour, et de concevoir des plats capables d'exaucer le désir le plus profond de chaque client. Premier roman.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.