• GLOSARIO ALA DE BIBLIOTECOLOGÍA Y CIENCIAS DE LA INFORMACIÓN

    YOUNG, H. DIAZ DE SANTOS Ref. 9788486251932 Ver otros productos del mismo autor
    El propósito de este Glosario es el de reunir las definiciones de las voces que están relacionadas con el acceso a la información existente en las bibliotecas y agencias similares de documentación, individual o colectivamente, y a lasfunciones y actividades que éstas llevan a cabo. De forma más espe...
    Dimensions: 247 x 170 x 33 cm Pes: 950 gr
    Disponible en breu
    28,79 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    El propósito de este Glosario es el de reunir las definiciones de las voces que están relacionadas con el acceso a la información existente en las bibliotecas y agencias similares de documentación, individual o colectivamente, y a lasfunciones y actividades que éstas llevan a cabo. De forma más específica, elGlosario incluye definiciones de términos que se refieren a la producción, reproducción, recopilación, organización, almacenamiento y conservación de documentos y a la organización, administración y prestación de servicios por parte de las bibliotecas, centros de medios audiovisuales y agencias de documentación. También incluye palabras utilizadas en investigación en estas áreas funcionales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.