• AÑO 2000. SUS REPERCUSIONES EN EL ÁREA DE LOS SISTEMAS DE INFORMACIÓN.

    GIMENO LABADIA, FEDERICO/SANCHIS LLORCA, FCO. JAVIER RA-MA OBRES DE REFERÈNCIA Ref. 9788478973149 Ver otros productos del mismo autor
    El libro enfoca (y resuelve) los problemas que surgen en los sistemas de información de la empresa moderna como consecuencia del cambio de milenio:-Cambios de fechas debido a la entrada del nuevo siglo/milenio.-El EURO en la U.E.-Las comunicaciones e Internet.El libro incluye un disquete de demostra...
    Pes: 364 gr
    Disponible en breu
    15,03 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El libro enfoca (y resuelve) los problemas que surgen en los sistemas de información de la empresa moderna como consecuencia del cambio de milenio:-Cambios de fechas debido a la entrada del nuevo siglo/milenio.-El EURO en la U.E.-Las comunicaciones e Internet.El libro incluye un disquete de demostración y utilización para su implantación práctica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.