• TÉCNICAS DE MUESTREO ESTADÍSTICO. TEORÍA, PRÁCTICA Y APLICACIONES INFORMÁTICAS.

    PEREZ LOPEZ, CÉSAR RA-MA OBRES DE REFERÈNCIA Ref. 9788478973453 Ver otros productos del mismo autor
    El propósito de este libro es presentar las técnicas de muestreo estadístico en su doble faceta teórica y práctica. Comienza presentando los métodos básicos para seleccionar muestras y continúa desarrollando las diferentes técnicas de muestreo como son: muestreo aleatorio simple, muestreo estratific...
    Pes: 1000 gr
    Disponible en breu
    35,76 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El propósito de este libro es presentar las técnicas de muestreo estadístico en su doble faceta teórica y práctica. Comienza presentando los métodos básicos para seleccionar muestras y continúa desarrollando las diferentes técnicas de muestreo como son: muestreo aleatorio simple, muestreo estratificado, muestreo sistemático, métodos indirectos de estimación por razón, regresión y diferencia, muestreo monoetápico y bietápico de conglomerados, diseños muestrales complejos, muestreo doble o bifásico, muestreo en ocasiones sucesivas, errores ajenos al muestreo, falta de respuesta y su ajuste, problemas relativos a marcos imperfectos, etc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.