• LA HISTÒRIA DEL PROTOCOL

    OTERO ALVARADO, Mª TERESA EDITORIAL UOC Ref. 9788497888264 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El protocol és un sistema bàsic de comunicació del poder establert. Aquest llibre descriu les característiques bàsiques del protocol, en revisa la història i explica amb detall la situació actual a Espanya.
    Ancho: 120 cm Largo: 175 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    8,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-9788-826-4
    • Data d'edició : 01/01/2009
    • Any Edició : 2009
    • Idioma : Catalán
    • Autors : OTERO ALVARADO, Mª TERESA
    • Nº de pàgines : 118
    • Col·lecció : VULLSABER
    • Nº de col·lecció : 101
    El protocol és un sistema bàsic de comunicació del poder establert. Aquest llibre descriu les característiques bàsiques del protocol, en revisa la història i explica amb detall la situació actual a Espanya.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.