• BARCELONA O MADRID

    MARCET I GISBERT, XAVIER/TRULLÉN THOMAS, JOAN/VIVES I TOMÀS, ANTONI ANGLE EDITORIAL Ref. 9788488811851 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    El debat Barcelona-Madrid omple pàgines en els diaris. La suposada pèrdua de pes de Barcelona respecte de Madrid ha encetat un encreuament d'acusacions i lamentacions en què es qüestiona fins i tot el model d'Estat i la gestió de les institucions de cada ciutat.Aquest llibre vol contribuir a revisar...
    Ancho: 135 cm Largo: 200 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    14,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El debat Barcelona-Madrid omple pàgines en els diaris. La suposada pèrdua de pes de Barcelona respecte de Madrid ha encetat un encreuament d'acusacions i lamentacions en què es qüestiona fins i tot el model d'Estat i la gestió de les institucions de cada ciutat.
    Aquest llibre vol contribuir a revisar la polèmica, des d'una perspectiva catalana, amb l'opinió de 23 persones del món de la política, la cultura i l'economia.
    La pregunta, avui, potser ja no és si Barcelona ha perdut pes sinó quin paper vol jugar en el futur: vol ser un mirall de Madrid o un referent mediterrani i europeu? La «culpa» és de Madrid, o de la mala gestió de les administracions catalanes? Falta una major ambició, o és que la globalització deixa Barcelona com una ciutat perifèrica, sense competitivitat? I encara més: en un estat plurinacional, es pot plantejar la bicapilaritat real?

    BIOGRAFIA AUTOR

    Xavier Marcet: president de Barcelona Breakfast
    Joan Trullén: professor d'Economia Urbana (UAB)
    Antoni Vives: secretari del Govern de la Generalitat de Catalunya
    Josep M. Álvarez: secretari general d'UGT a Catalunya
    Francesc-Marc Álvaro: periodista
    Jordi Borja: urbanista
    Manuel de Forn: enginyer industrial
    Santiago Fisas: portaveu del PP a l'Ajuntament de Barcelona
    Pere Fons: gerent de la UPF
    Antoni Gutiérrez Díaz: membre de la direcció d'ICV
    Joan Hortalà: president de la Borsa de Barcelona
    Enric Lacalle: president del Consorci de la Zona Franca
    Àngel Llobet: degà del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya
    Jordi Llonch: director general de COM Ràdio
    Ernest Maragall: portaveu del govern municipal de l'Ajuntament de Barcelona
    Imma Mayol: presidenta del grup municipal d'ICV a l'Ajuntament de Barcelona
    Ramon Muntaner: delegat general a Catalunya del SGAE
    Jordi Portabella: membre de la comissió de Govern per ERC a l'Ajuntament de Barcelona
    Josep Puigbò: periodista
    Joan Puigdollers: president del grup municipal de CiU a l'Ajuntament de Barcelona
    Borja de Riquer: historiador
    Xavier Roig: informàtic i escriptor
    Joan Rosell: president de Foment del Treball Nacional
    Ricard Ruiz de Querol: director de Relacions Institucionals de Telefònica a Catalunya
    Xavier Sala-i-Martín: economista
    Joaquim Tosas: president de l'Autoritat Portuària de Barcelona
    Francesc Xavier Ventura: director general de l'Autoritat del Transport Metropolità

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.