• PRINCIPALES INTERROGANTES SOBRE LA CRISIS DE IRAQ.

    VARIOS AUTORES UNIVERSIDAD DE SEVILLA Ref. 9788447207930 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Jornadas celebradas pocas semanas después del ataque a Iraq, inicio de una guerra civil que persiste en la actualidad. Se ponen en cuestión las dos posturas que se plantearon desde el Consejo de Seguridad de la ONU, manifestando el profundo enfrentamiento entre ambas.
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 260 gr
    Descatalogat
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-472-0793-0
    • Data d'edició : 01/01/2003
    • Any Edició : 2003
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : VARIOS AUTORES
    • Nº de pàgines : 128
    • Col·lecció : COLECCIÓN ACTAS
    • Nº de col·lecció : 33
    Jornadas celebradas pocas semanas después del ataque a Iraq, inicio de una guerra civil que persiste en la actualidad. Se ponen en cuestión las dos posturas que se plantearon desde el Consejo de Seguridad de la ONU, manifestando el profundo enfrentamiento entre ambas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.