• LOS FILÓSOFOS CÍNICOS Y LA LITERATURA MORAL SERIOBURLESCA

    AKAL, S.A. EDICIONES POLÍTICA Ref. 9788446030102 Ver otros productos de la misma colección
    El libro ofrece amplia información sobre las características fundamentales y los principales representantes de la escuela cínica e incluye también la traducción de la mayoría de los textos conservados de estos autores y un ingente número de referencias sobre ellos transmitidas por otros autores, gri...
    Ancho: 110 cm Largo: 170 cm Pes: 510 gr
    Disponible en breu
    23,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    El libro ofrece amplia información sobre las características fundamentales y los principales representantes de la escuela cínica e incluye también la traducción de la mayoría de los textos conservados de estos autores y un ingente número de referencias sobre ellos transmitidas por otros autores, griegos y latinos, muchas de las cuales no se ha­bían traducido hasta ahora.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.