• LAS DOS MANOS DE DIOS

    WATTS, ALAN KAIROS RELIGIÓ Ref. 9788472452091 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Partiendo de la idea junguiana de que los mitos son categorías universales de la psique humana, Watts realiza un estudio antológico acerca de los mitos de polaridad, donde aparecen conceptos contrapuestos, y nos muestra como la percepción dual del mundo es más una consecuencia de las formas del pens...
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Partiendo de la idea junguiana de que los mitos son categorías universales de la psique humana, Watts realiza un estudio antológico acerca de los mitos de polaridad, donde aparecen conceptos contrapuestos, y nos muestra como la percepción dual del mundo es más una consecuencia de las formas del pensamiento y el lenguaje que de la vivencia en sí.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.