• EL EVANGELIO DE MARCOS. I

    ANÁLISIS LINGÜÍSTICO Y COMENTARIO EXEGÉTICO

    MATEOS, JUAN/CAMACHO, FERNANDO BINKEY KOK. RELIGIÓ Ref. 9788480050135 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este comentario representa una gran novedad en el trillado campo de la exégesis de Marcos. Sus autores, Juan Mateos y Fernando Camacho, no toman como base y centro del mismo la presunta historia del texto evangélico ni las opiniones que sobre él se han dado, sino el texto mismo del evangelista, cuyo...
    Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    27,05 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    Este comentario representa una gran novedad en el trillado campo de la exégesis de Marcos. Sus autores, Juan Mateos y Fernando Camacho, no toman como base y centro del mismo la presunta historia del texto evangélico ni las opiniones que sobre él se han dado, sino el texto mismo del evangelista, cuyo sentido buscan desentrañar.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.