• EL EVANGELIO DE SAN BERNABÉ. UN EVANGELIO ISLÁMICO ESPAÑOL

    BERNABÉ PONS, L. F. UNIVERSIDAD DE ALICANTE Ref. 9788479082239 Ver otros productos del mismo autor
    El evangelio de San Bernabé es un texto conocido desde el siglo XVII a través de una copia italiana. Desde entonces, ha sido abordado por la crítica que, generalmente, lo ha adjudicado a falsarios cristianos medievales. Sin embargo, a partir del descubrimiento del manuscrito español en Australia, es...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Pes: 250 gr
    Disponible en breu
    14,42 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    El evangelio de San Bernabé es un texto conocido desde el siglo XVII a través de una copia italiana. Desde entonces, ha sido abordado por la crítica que, generalmente, lo ha adjudicado a falsarios cristianos medievales. Sin embargo, a partir del descubrimiento del manuscrito español en Australia, estos análisis puedes ser más matizados.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.