• LA ENCICLOPEDIA DE LA MITOLOGÍA

    MELGAR VALERO, LUIS TOMÁS LIBSA (LIBRERIAS SANCHEZ) Ref. 9788466214117 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Ante fenómenos para los que el hombre primitivo no encontraba respuesta lógica, él mismo creó un mundo sobrenatural de ficción poblado por dioses y héroes. Las culturas se han engendrado alrededor de sus mitos y ellos han dado modelos religiosos y sociales que han influido en las costumbres y en la ...
    Ancho: 180 cm Largo: 250 cm Pes: 106 gr
    Disponible en breu
    11,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ALTRES
    Ante fenómenos para los que el hombre primitivo no encontraba respuesta lógica, él mismo creó un mundo sobrenatural de ficción poblado por dioses y héroes. Las culturas se han engendrado alrededor de sus mitos y ellos han dado modelos religiosos y sociales que han influido en las costumbres y en la visión estética del arte. Esta enciclopedia los recoge por bloques geográficos mostrando de forma rápida y eficaz desde los clásicos griegos y romanos hasta la mitología egipcia o hindú.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.